Det blir bättre och bättre

Känner mig väldigt mycket bättre idag, lite sträv i halsen bara men annars mår jag väldigt bra.
Jag och Jesper bäddade ner Leia för att gå ner på stan göra några ärenden på apoteket bla. Tror att det var väldigt bra att komma ut lite. Känner mig mycket piggare nu.
När vi gjorde oss i ordning kastar Jesper ur sig att du har en mindre rumpa, jag ser det när du är i profil :) Lycka, jag tycker själv att jag känner mig smalare och lättare på nått vis. Kan känna när jag tog på mig min jacka också att den inte sitter lika spänt över mina höfter. Det är så roligt och jag känner mig så sporrad! Hoppas att jag snart är i den form jag vill vara så jag kan köpa nya kläder, speciellt nya snygga jeans vill jag ha.
Jag har köpt hårfärg idag, ska börja göra det lite ljusare igen tänkte jag. Så ska jag ta å klippa mig snart igen. Känns fantastiskt!!

 Leia i pappa Jespers glasögon.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Tesen

Tänk vad olika man kan se på saker ;)

2010-02-23 @ 17:34:32
URL: http://tesen.bloggplatsen.se/
Postat av: Jennie

Vackerbarn är vad hon är...så himla söööt!!! Kram

2010-02-24 @ 20:44:50
URL: http://janiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0