Ny fas

Det är ju så roligt, vilket litet busfrö jag har hr hemma. Nu har hon börjat gömma saker under soffan. Tur jag känner till hennes gömställe så jag vet vart jag ska leta när det saknas nånting. Två tänder till är på väg en uppe och en nere. Små små gryn som syns just nu. Hon är också duktig på att gå. Hon släpper mycket mer nu och går massor, bara väntar på att hon ska sluta krypa och föredra att gå.

Ska även ändra lite i sovrutiner för Leia, ibland sover hon så länge på dan så jag tror att nattsömnen störs. I onsdags när vi var på Drakborgen med Therese och Cleo så somnade hon vid 12.30 tiden sov länge då men sen sov hon hela natten. Så nu ska jag styra om hennes sovningar lite och se om det kan bli bättre på natten.

Har varit och tränat idag, det var flera veckor sedan jag kom iväg. Ska bli bättre på det nu.

Nu på kvällen tog vi en promenad till min morbror och hans familj. Vi gick in till min mormor och morfar som bor i samma hus och drack äggtoddy, det var riktigt länge sedan jag drack det, gott!
Skönt att komma ut på en lite promenad. Nu är det slappa i soffan som gäller.

Håller tummarna för att Leia ska sova hela natten.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Tess

Eller så kanske svaret är att träffa oss! Kanske därför hon sov hela natten? ;-)

Trevligt var det iallafall :-) Nästa gång blir det sushi!!!

2010-04-04 @ 23:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0