.... lite magont... men ändå nöjd

Pust.. nu har jag planerat mina sista mammadagar, återgår  till jobbet 16 augusti. Känns konstigt att ha ett datum när jag vet att jag inte ska vara hemma längre... konstig, jobbigt och riktigt skönt. 4 månader kvar sen tillbaka till verkligheten. Ska susa förbi på jobbet också och lämna in mina papper där jag förlänger min föräldraledighet. Sen kan jag bara njuta sista tiden hemma utan att fundera på papper och dagar, skönt.

Nu är det bara dagar kvar till premiär, attans vad fort det gick nu på slutet! Ikväll ska vi repa hårt! Vi har 3 timmar där det ska nötas filas och bli klart! Jag hoppas att allt kommer att lösa sig och att det blir så bra som jag vet att det kan bli.

Idag fyller min älskling år! Grattis darling!! Vi ska bara mysa lilla familjen idag och njuta av det fina vädret innan jag ska iväg och repa och Jesper ska jobba.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0