En torsdag i en mammas liv

Idag har jag och Leia träffat mammor och barn. Varje torsdag ses vi och gör lite olika saker och pratar mammagrejer och annat. Väldigt trevligt har vi. Idag träffades vi vid sidsjön och grillade korv. Det var väldigt spännande att göra eld... vi var 7 mammor och det tog ca 1 timme att få ordning på den, men tillslut fick vi eld tack Johanna och Cattis, utan er hade vi nog fått ätit kallkorv. Jag lyckades såklart tappa mina vantar när vi gick till sidsjön så det blev väldigt kallt om händerna... Så väldigt typiskt mig! Jag glömde också min kamera hemma trist, kul att dokumentera allt!

När vi kom hem blev det middag för lilla tösen, ett bad och lite massage. Sen har hon krypit runt här hemma och hon reser sig upp överallt, hon börjar bli mer och mer modig och vågar släppa taget lite vid bord och andra saker hon står vid. Min stora modiga tjej!

Nu ligger hon i sin säng och sover. Jag ska strax baka pepparkakshus!

Ha det bäst!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0