Sportlov, dag 3 och 4

Sportlovet fortsätter och vi myser.
Igår var vi på Himlabadet, så härligt att bada lite. Leia flyter så bra och vill gärna åka strömmen själv. Hon sprattlar och tar sig fram i lilla barnpoolen, det är så roligt att se. Duktig tjej!!
Efter badet tog vi en liten tur till stan. Leia somnade gott i vagnen och jag försöket hitta någonting att köpa till henne eftersom hon fyller 3år på fredag. Men oj vad svårt det är och jag blev så fruktansvärt trött. Så jag gick hem utan presenter.
På kvällen var jag iväg och tränade, känns nu att jag inte orkar så mycket. Är trött i kroppen och börjar känna i fogar.. så nu blir det till att dra ner på tempot.

Idag torsdag har vi varit på Kulturmagasinet tillsammans med Leias kompis Alma från förskolan.  Super mysigt var det. Leia och Alma hade hur kul som helst. Sen följde Alma och Lina med oss hem en stund. Söta tjejer som klättrade upp i min och Jespers säng och bara myste. Sen busades det och lektes, så himla roligt att se. Båda tjejerna ska bli storasystrar i vår/sommar. Så det blir toppen när vi är mammalediga jag och Lina och våra små troll kan busa och lek. Vi bor så nära så Alma och Leia kan se varandras sovrumsfönster :)

 Alma och Leia

För ganska precis 3år sedan togs dessa bilder

  Bilderna togs strax innan vi åkte till förlossningen. Det var spännande!

 05.54 kom hon till världen

 Sötast!!!!

 1år

 2år

 3år (nästan)

Älskade fina underbara Leia!!!!

Imorgon blir det paket och mys, teater och på kvällen kommer tanterna, Linnea, Malin och tesen och grattar, på lördag släkten och helgen efter ska Leia ha sitt första barnkalas :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0