Lite av varje...

1:a april hade vi lite påskmiddag hos min farmor och farfar. Min syster med familj och min lilla familj. God fisksoppa och massa gott som alltid. Tjock som jag är känner jag mig ganska ofta mätt också vilket kan vara lite jobbigt när det är så god mat. Leia åt som vanligt ingenting.... :(

   

  

LÅngfredag, vi målar ägg och äter middag tilsammans med Linnea, Malin och Tesen

  

  

   

   Galet som alltid


8:e april tog vi en tur till norra

   

  

   

9:e april en tur till min morfar och sen gjorde vi maränger

 Jag klippte morfar och vi inväntade min mamma som hade med sig lite fika. Så vi fikade lite tillsammans.

   

14 april, plantering av olika frön och besök PÅ Essvik

   

   



Tjock är jag också. Var på mvc i fredags, har ökat i vikt med 6 kg. Har en kula som är stenhård! Värkarna har även börjat leta sig ner i ryggslutet, börjar närma sig nu. Känns skönt att jag har 4 arbetsdagar kvar, sen kan bebbe få komma.

Vecka 36

 

känner mig som en boll :)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0