helgen 27-29 maj

Ifredags när jag jobbat klart så cyklade jag ner till förskolan i regnet för att hämta Leia. Vi var härligt blöta när vi kom hem. Vi bytte till myskläder, tog en filt och satte oss i soffan och myste. Härligt att sitta och mysa och höra hur regnet smattrar utanför.
När Jesper kom hem hoppade jag in i duschen och gjorde mig klar för personalfest!
Vi hade gemensam fest med Skönsberg/korsta. Det var riktigt roligt. Vi åt god mat och hade musiktävling som Fredrik Nilsson fixat. Sen var det dans och massa surr. Så himla roligt hade vi!

Lördag, jag Leia och Linnea tog en promenad upp på norra berget för att titta på lite Robin Hood repetition.
Johanna och Kinnea Kibe kom en sväng också.

  Spännande att titta på hästar och alla månniskor på scen.

 Självaset Robin Hood

  Bästa Tony! "lille John"

  Lady Marion, och kammarjungfru, Ida, Lovisa och Jessica som kör vagnen

LUNCH

   

Sen tittade vi på hästarna

   

Sen kom Jesper och hämtade henne och hon fick sova hemma.
Vi blev kvar på berget en stund till innan vi gick ner på stan för att fixa lite inför kvällen.

Sen packade vi väskan till Leia som skulle sova borta. Sen skjutsade jag Leia till Sara, Jennie och Milo.

Jag åkte hem och vi gjorde oss i ordning och tog en promenad bort till Malin och tesen där vi hade lite förfest innan vi gick in mot stan till Våningen där det var Rockfest. En riktigt rolig kväll hade vi. Vi träffade bla Per och Fia. En  kul kväll, tack alla som var med och ett speciellt tack till Malin! Fantastiskt bra fixat!!

Idag fick vi sovmorgon. Leia följde med Sara, Jennie och Milo till Himlabadet. Nu sover hon och vi dricker kaffe och har det mysigt. När hon vaknar ska de höra av sig och vi åker bort och hämtar henne. Saknar henne nu, min lilla ängel.
I eftermiddag ska jag iväg och klippa mormor och morfar.

Härlig helg!
Puss och Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0