Selångermarknad

Jag och Leia tog en promenad till Selångermarknad idag för att köpa korv och spana på allt onödigt som man kan köpa. Vi träffade Sara, Jennie och Milo där och lite senare Linnea och Markus.

Jag köpte en korg så att jag kan plocka svamp, mycket nöjd och massa goda korvar.

Leia och Milo

  Lika som bär??? 

Det roliga är att det har hänt flera gånger att de har liknande kläder, här är från tidigare i sommar



Gosknoppar!!!!

Vi var in och tittade på karusellerna, Leia sa " Gå hem mamma" Hon gillar inte när det är så mycket ljud. Det spelades så hög musik, vi får hoppas på ett tivoli som är aningens lugnare :)

Sen somnade Milo i Saras famn så de blev kvar ett tag till och jag och Leia tog en promenad hem.

Super trevligt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0