Spöken hos Malin och Tesen!!

Idag efter jobbet och efter middan gick jag och Leia bort till Malin och Tesen och busade en stund.
Leia blev jätteledsen när jag ställde ner henne på golvet för att ta av henne jackan. Men det gick över när hon fick komma upp igen. Hon vågade inte släppa mig... vet inte om det kan vara en reaktion på att vi lämnar henne på förskola eller om hon bara vill vara nära lite.
Hon höll om mig tills Malin sa: Ska vi gå och hämta ankorna? Då var hon snabb iväg och hon och Malin gick och hämtade ankorna. Hon busade och grejade med ankorna.
Tesen kom hem och vi drack lite kaffe och Leia busade massor

Titta nog på bilderna,det finns ett spöka hemma hos Malin och Tesen... jag fick det på bild....

 ser ni spöket???

   

Leia blev lite trött.. Malin oxå
 

En mysig kväll. När vi kom hem blev det lite gröt och lite senare välling och hon somnade gott i sin säng.

Nu sitter jag i soffan och tittar på idol, är otroligt trött... orkar jag jobba??? Eller ska jag krypa ner i sängen och spana på svtplay?

Puss &Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

JAAAA!!! Man ser ju ögonen på spöket också!! Skitläskigt!!!

2010-09-30 @ 20:53:28
Postat av: Kajsa

Hahaha.... ja det ser lite läskigt ut....

2010-09-30 @ 22:00:44
Postat av: nina

ciggmolnet menar du ;)

2010-10-01 @ 21:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0