Myskorvar

Är så trött trött på pengar, att aldrig ha några (just sparas det inför Thailand) så vi lever på noll och ingenting, ett härligt bakslag på det också... Livet är ju toppen. Nästa månad blir det till att leva på ingenting... Ge mig några miljoner eller betala vår resan så det är klart... SUCK!!!!!

Tur vi har en myskorv här hemma som alltid får mig på gott humör. Här kommer några bilder, från igår och idag på hur det kan se ut i vår soffa


 leia har blivit noga med att jag också ska ha napp när vi sitter i soffan, hon brukar också klappa mig på huvudet och på kinden och kör en lite ramsa som att hon nattar mig :) Vet inte vart hon har fått klappandet ifrån... brukar inte klappa henne på det viset :) Eller så är det nånting jag gör omedvetet... eller vad säger du Tesen?

  

Idag åkte jag hem lite tidigare från jobbet. Jag skulle tillbaka på lite jobb på kvällen. Jesper börjar jobba i natt. Första dan på jobbet på 10veckor. I soffan hemma var jag väldigt trött efter en dag på jobbet, här kommer bilder från dagens myskorvar

   

Härliga lilla familj!!!

Nu sover Leia, Jesper jobbar, jag ska ta lite fika och sen blir det sängen.

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Tesen

Sötfisar, alla tre!!! <3

2010-09-29 @ 13:55:05
URL: http://tesen.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0