Middag på Mezoyo

Ifredags hade vi middagsplaner. Jag, Jesper, Linnea, Malin och Tesen skulle ut och äta. Pappa var inkallad som barnvakt. Bordet var bokat till 20.30, så Leia sov gott i sin säng när vi gick ner på stan.
Vi mötte ligan nere på Mezoyo, en härlig restaurant, har aldrig varit där förut. Jag åt tonfisk och scampi till förrätt och ankbröst till varmrätt. Riktigt riktigt gott var det. Farligt gott så jag skulle gärna gå dit igen nångång.

 Jesper, Leia och pappa, Giffarna på tv:n

 mmm... så gott!!

 Tesen ser lite skeptisk ut...

  

   

   

 fina vi är, Jesper agerade mästerfotograf :)

Sen fanns det ju fiskar bakom oss :)

 Det var bara lite svårt att få en riktigt bra bild på fiskarna.. de vägrade nämligen att stå still ;)

Mycket god mat och underbart sällskap. Tack mina kära!!!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: jennie

GILLAR Jespers kofta(?)!!! Supersnygg!

2010-09-26 @ 21:08:12
URL: http://amfora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0