hmm... onsdag i dag ju, lite virrig ;)

Å vad trött jag är idag, har så mycket att göra och tiden räcker inte riktigt. Men det blir nog bra innan det är klart.

Leia har varit på förskola idag, sov bara en timme så hon har varit lite trött ikväll.
Hon är så söt, vi har äpplen i en påse på balkongen, hon och jag var i vardagsrummet då sprang hon ut och hämtade två äpplen. Jag fick det ena och hon åt på det andra. Efter en stund kom Jesper och då gick hon och hämtade ett äpple till honom också. Så himla söt!!!

Frågade henne om hon ville bada, då sprang hon till badrummet. Hon älskar verkligen att bada. Medans jag sköljde badkaret och fixade inför badet stog hon och gnällde och drog sig i tröjan. Det går helt enkelt inte fort nog.

   

   Världens finaste tjej!!

Strax före 19 kännde jag bara att nu är det dags för damen att nattas. Borstade tänder och drack en flaska välling, la henne i sängen sa god natt och har inte hört ett ljud. Trött tjej.

Så nu ska jag försöka att få lite gjort.

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0