dagarna bara susar förbi!

I dag är det torsdag, fredagar brukar alltid gå fort, så det är nästan helg nu!
Igår var vi på BVC, Leia 79cm och 10kg, stor tjej nu :)
Hon fick en spruta också, sa inte ett ljud men när hon mättes och blev vägd skrek hon i högt! Det var inte alls kul tyckte Leia. Lyckades få henne att leka med en leksak och då gick det lite bättre. Åkte direkt tillbaka till jobbet och hade samtal. Har varit en lång vecka med samtal och jobb. Så nästa vecka ska bli lite skön.... det är lite kvällsjobb då också, men det ska nog bli bra tror jag.

Leia har badat och diggade sten hårt med blöja på huvudet när pappa Jesper spelade lite musik.

Har stora planer på att få till lite jox på jobbet nu. Så jag har en tung väska med mig hem så att jag ska få lite gjort ikväll tänkte jag.

Imorgon kväll ska vi ut och äta. Det ska bli så mysigt och gott hoppas jag. Pappa kommer hit och är lite barnvakt medans vi äter.

På söndag ska jag på loppis och på lördag vet jag inte vad jag ska hitta på, Jesper ska iväg och hugga ved :)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0