Helg igen!

Vad veckorna går fort!!! Jag har haft en riktig mupp vecka med stör moment... och droppande rör i klassrummet!! Varför ska det hända mig??? Blir ruskans less, dessutom skulle skadan vara fixad i fredags, men såg knappt skymten av nån som fixade skada!!!! Så det blir spännande på måndag hur det ser ut. Men jag lovar mina arbetskamrater att jag ska vara på strålande humör hela nästa vecka!!

Igår kväll var det lite after work. Det var taco och spelkväll med min fantastiska arbetskamrater. Väldigt roligt att se hur alla blir när man spelat spel. Vi spelade pratmakarna, jag och systeryster var i samma lag, men hör och häpna att vi inte vann ;) Nä jag skyller på att vi hela tiden fick fel alternativ... :( men roligt var det, många roliga kommentarer och förklaringar :)

Idag när jag vaknade hade jag knappt nån röst... mycket jobbigt. Dessutom åt jag nånting knepigt i går min tunga svällde och jag har fått små blåsor på tungan, vet inte vad det kan ha varit som gjorde att det blev så.
Vid 9 tiden idag ringde Magnus och frågade om vi ville lämna Leia lite tidigare så att hon kunde följa med och bada. Så vi packade ihop hennes grejer och åkte ut till ön med henne. Vi lämnade henne på  badet, stor tjejen!
Jag tog en tur på stan och fixade med lite present inför kvällen och sprang på Jill Jonsson inne på Hemköp. Sen dundrade jag vidare ut på teatern för lite fix.

Väl hemma igen blev det middag och ett bad, väldigt skönt! Nu är pyjamasen på vin i glaset och sitter bara och inväntar att klockan ska ticka iväg och närma sig 18 och vi ska iväg på fest. Bästaste Tesen har 30års partaj!! Håller mig lite lugn ibörjan då det är jag och Malin som är lekledare för kvällen!!! Ska bli riktigt roligt!!!

 En av mina absoluta favorit bilder på Tesen!! Så här rädd ser hon aldrig ut nu när hon träffar Leia! Puss min älskade Tesen, ikväll bilr det en kväll att minnas!!!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Tesen

<3

2010-11-13 @ 17:18:24
URL: http://tesen.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0