1:a advent!

Så mysigt med advent! Imorse när jag och Leia klev upp var det många stora snöflingor som dalade från himlen! Jag bytte gardiner, ställde fram ljusstakar och ljuslyktor i hela lägenheten. Det blir så himla mysigt.
Leia hon har gått runt och tittat på alla tomtar, pekat och sagt tomte och smyger. Hon har en fantastisk liten hoppande stil när hon smyger. Sötpropp!
Vi gick ner på stan och spanade på tomtar och annat spännande. Det var väldigt kallt ute så det blev inte så lång tur på stan. Vi var in på Indiska och köpte ljus och Åhléns för att köpa klisterpluppar. Hittade en fantastiskt söt pepparkaksklänning till Leia som jag köpte. sen var vi på pyjamasjakt, men hittade ingenting som var kul så vi får leta vidare.

Vi var tvugna att prova klänningen på Leia, en knapp som inte funkade, så jag ska byta imorgon. Det är en tillhörade liten mössa till klänningen som hon tog på sig, men så fort vi tog fram kameran så drog hon av sig den... men förhoppningsvis så kanke vi får till en bra bild.

    

   

Jesper hittade en ny funktion på kameran, den fotar när den registrerar ett leende :) vilken grej :)

Puss och Kram



Kommentarer
Postat av: maria

Hej! Jag undrar bara vart du köpt denna söta pepparkaksklänning?



mvh maria

2011-11-05 @ 21:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0