Måndag, vårdcentralen och koja!

Leia vaknade idag strax före 8. Vi han precis säga hej då till Jesper innan han gick på jobbet. Jag ringde till vårdcentralen för att boka en tid till Leia som har så ruskig hosta. Vi fick tid 13.15. vi joxade på här på morgonen, Leia åt lite frukost och spanat på nya gardinerna och nya tapeten. Själv pratade jag mest i telefonen, har aldrig varit med om att det ringt så mycket :) vid 11-11.30 åt Leia lunch, hon åt otroligt mycket, duktig tjej. Sen bäddade jag ner henne i vagnen och hon somnade direkt. Hon fortsatte sova fast jag drog iväg med henne, det brukar hon inte göra.
Så idag har Leia träffat en doktor för första gången (förutom koller på bvc alltså).  Det gick så himla bra, läkaren klämde och kände och lyssnade på hjärta och lungor hon sa inte ett pip. Det var inte lika kul att bli tittad i öronen tyckte Leia. Men hon var så duktig min lilla lus! Det var inget att göra, fortsätta som jag gjort. Det går väl över snart. Skulle det inte gå över eller om det skulle bli värre så skulle jag höra av mig igen. hade hoppats på att få nånting som kunde lindra lite, men men...

Väl hemma sen har vi lekt och busat. Vi byggde en fin liten koj under bordet i vardagsrummet, stor succè


   bus i kojan

  Leia leker tittut

Jag har också hunnit med att träna ikväll. Super kul, jättemånga som jag känner som var med på passet. Det gick kanon bra den här gången, bättre än förra :)


Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0