Kalas

I fredags var vi ut en sväng på plantagen och köpte lite jord och kryddor. Det är ju så mysigt att ha sånt hemma, få se hur länge det finns nånting kvar, Leia är bra på att dra och slita i allt.
Jag och Leia tog en tur ner till hamnen så att hon skulle få busa av sig lite. Hon gungade i den stora gungan och tyckte att det var fantastiskt roligt.

  

Sen tog vi och satte oss i gräset, jag satt och Leia gjorde allt annat än att sitta... Leia åt goda våfflor också

   

 

När våfflorna och bananen var slut packade jag ner en trött Leialus i vagnen och knatade hemåt... Blev själv väldigt trött också.  Så väl hemma somnade jag på soffan... väldigt skönt!

14.30 var jag ner bjuden till Malin och Tesen på fika. 14.05 vaknade jag och lilla lusen, så det var bara att gå igen.
När vi kom ner var Johanna också där och de hade köpt tårta.

 Bästa presenterna man kan få, en tårta och en dunk med apor!

  Bästa tjejen äter jordgubbstårta!

  Bästa brudarna som fixar kalas, Tesen, Malin och Johanna!
Tack brudar!!!

Puss och kram!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0