31, vilken ålder ;)

Idag fyller jag år hurra hurra hurra! 31, så nu har man passerat 30, konstigt. Det här året har verkligen rusat förbi.
Jag och Leia gick ner på stan för att möta farmor och farfar för att fika och sedan gå och köpa en present till mig. Vi gick föst till Polarn och pyret och köpte en byxdress till Leia som jag velat köpa i flera veckor, så här fin blev hon i den...

 

När vi var klar där så ringde min syster och frågade var jag var och vi möttes och gick tillsammans till fiket där vi skulle träffa farmor och farfar. Det var mycket mysigt och gott fika.

 Kusinerna, Märta och Leia
 Moster Linda, Märta och Leia

 Min farmor Wera och farfar Lennart

Kusin bus...

    

Sen gick jag med farmor och farfar till Rummet och köpte en fin blomma i plast och kruka som jag ska ha på balkongen. Kommer bilder sen på hur fint det blir. Fick också två fina ljuslyktor av min syster. Det kommer att bli toppen fint.

Nu blir det sista timmarna av födelsedagen tillsammans med Jesper och en film.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: nina

ja men grattis igen då kajsa! vad fin hon var i dressen lilla leia!

2010-05-21 @ 19:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0