Midsommar i Junibosand

I fredags åkte vi ut till Junibosand där mamma och Anders har stuga för att fira midsommar där.

 mormor hade köpt fina fjärilar

 min älskling, Anders och mamma

Mamma åkte iväg och hämtade mormor och morfar som kom och åt lunch med oss

 mormor Karin och morfar Inge

Jag gjorde en midsommarkrans till Leia, men den blev lite liten...

  

Sen åt vi jordgubbar!!!

 

Tummen upp!!

 

 

  Mamma och Anders med Leias krans

Sen fick vi flytta bordet till en annan sida av huset för att slippa blåsten o¨ch vi fick trotsa några droppar regn, vi dubbelgrillde köttet och vi fick en fantastiskt god middag

  

Sen upptäckte Leia hinkar med vatten...

  

mina älsklingar!!!



Världens bästa mamma!!



Vi firade en stund nere hos Sture i Fiskehuset, men myggen kom och fotbollen lockade oss in i lillastugan istället.

Midsommardagen kom med storm... vi blåste nästan bort... Vi trotsade vädret och tog en prommenad till Löran och åt lunch/middag. Mycket gott jag och Jesper åt fiskgrytan och mamma och anders stog skaldjurslasagne, fantastiskt gott och Leia hon åt med oss alla fyra. Som alltid är det mycket gott och mysigt på Löran, lite mindre blåst och det hade varit riktigt bra!

På kvällen kom Leias kusin Linn som skulle sova i stugan några nätter.

Leia och fåglarna

 

Tandborstning

 

  Jesper och Leias kusin Linn

 

  

Tack för en härlig midsommar!!

Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Jennie

meeen, finaste bloggen :)

kram

2010-06-29 @ 21:26:33
URL: http://janiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0