Lördag

Jag och Leia tog en tur ner på stan, vi tittade på massa drakar och fontänen i vängåvan var spännande. Väldigt roligt att slänga grus i den...
Tiden rusade iväg så Leia fick äta korv på stan. Hon satt så fint i sin vagn och åt sin korv, det var väldigt fräcka fåglar där, en flög och satte sig på handtaget till vagen, inte ok!!!

  

Sen när vi började röra oss hemåt somnade hon gott i sin vagn och sov länge! Så när vi kom hem låg Jesper och sov, Leia sov i vagnen och jag kröp ner i soffan och somnade jag också. Vi sov i flera timmar! Precis vad vi behövde allihop.

På kvällen bar det iväg hem till Malin och Tesen på lite förfest och sedan vidare på rockfest. Hade helt fantastiskt roligt, en liten huvudvärk kom krypandes och det var inte så kul...

Medans jag var ute och roade mig så åkte Jesper ut till sin bror och Leias kusiner Carmen och Vega...

  



En härlig dag!!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0