Emma och Frida tar studenten

I torsdags vaknade jag 9, jag som skulle få sova hur länge jag ville.... är inte det typiskt?? Men jag segade runt här hemma åt frukost tog en dusch och bara njöt av att vara själv en stund, Jesper sov och Leia var hos min syster. När klockan blev  runt 11.30 så åkte jag och Jesper ut till syster för att hämta hem vår lilla tjej.
Det hade varit fullfart och gått hur bra som helst, såklart!!! Min syster fyllde år och hon blev väckt av resten av familjen som kom in och sjöng för henne. Leia hade vaknat och blivit lite förvånad över vad som hänt sen fick hon tårta till frukost, vilken tur hon har våran lilla dam! Det är så roligt att se och höra hur kul de har tillsammans kusinerna och hur de tar hand om sin lilla kusin när hon är på besök.
Vi fick lite tårta vi också och kaffe Leia och Märta lekt i sandlådan och lekstugan innan vi tackade för oss och åkte hem. Leia somnade i bilen och vi flyttade över henne till vsgnen och hon sov vidare i 3 timmar, vi passade också på att sova en stund.

Sen var det dags för student firande. Jag klädde på Leia och mig själv, Jesper skjutsade oss upp till pappa där vi tittade på hans renoverade badrum och Leia spande på Malins kanin. Syster med barn kom också dit innan vi gick tillsammans bort till studenterna

 Märta & Leia

 Carl

 Min syster Linda

 Nils

 Leia

Sen gick vi bort för att fira våra studenter!

 Rickard fixade skumpan!  den goda maten

  

  

  

 Frida och Emma

  Emma och Frida

Det blev en till ganska sen kväll, vi tog en skön promenad hem. En härlig dag!

Puss och Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0