Afterbäbis

Ett nytt ord är myntat av Jenny Kling, Afterbäbis, fast det var hon knappt medveten om själv ;)
17.30 onsdag kväll hade vi vår första afterbäbis, samling hos Maria.Alla hade med sig vad de ville äta och dricka. Maria bjöd på för drink och gott tilltugg och en god rabarberpaj till efterätt och såklart sitt hus med tillhörande make som tog hand om deras lilla bäbis och som orkade med oss glada lätt påverkade och högljudda mammor.

  fördrink i köket, Johanna B, Jenny,Cattis och Maria

 Lite mat, Cattis och nybliven fru Matson, Maria-Therese

Sen spelade vi Wii... något suddiga bilder, hävdar bestämt att det är kameran det är fel på

  Lina och Johanna L

  Cattis

  Johanna L har väldigt roligt :)

  M-T körde hårt

Det var en fantastiskt rolik kväll med hola loops (?) back hoppning, slalom och andra spännande saker, en hel del vin gick åt och plötsligt var klockan 02.30 och jag Lina och Johnna L tackade för oss och gick hemåt.

Ojojojoj, en sån trevlig kväll vi hade. Jag hoppas verkligen att vi gör om detta snart!!
Leia-lus sov hos min syster på ön och Jesper jobbade, så jag gick hem till en helt tom lägenhet.... konstigt.

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0