Renovering av Leias rum

Idag när det var klarblå himmel och underbar värme då väljer vi att vara inne och lägga golv. Men det är väldigt skönt att det är klart!!! Vi ska bara dit med lister och inredning, så nu ska vi ut och leta gardiner garderober bord och stolar och allt kul man kan tänka sig!

   

  

Leia var självklart med och hjälpte till.

Klart!!! Gröna väggar och nytt golv, svårt att få till nån bra bild...

 

Sen gick vi ner på stan och träffade Malin och Terese, vå åt en glass nere vid ån. Terese fick ett trevligt telefonsamtal och har nu fått ett nytt jobb! GRATTIS!!!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Theres

Heej! Det ser ut att bli riktigt fint i stortjejens rum :) Vi måste träffas något framöver. Hela vår värld är vänd upp och ner sedan Liv kom till oss. Jag tycker jag inte gör något annat på dagarna än att amma, rapa, byta blöja och kramas medan Krister jobbar så jag hinner inte med så mycket mer innan allt börjar om igen. Det sägs att detta "intensiva" släpper inom kort och det hoppas jag verkligen annars blir jag galen ;) Stor kram!

2010-07-04 @ 23:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0