Sen sist...

Vi har firat nyår. Vi åt middag hemma hos pappa och massa godsaker. Leia var en gladfis som roade sig själv med kastruller och annat. Härligt att hon kan joxa på själv en stund, att man inte behöver roa henne hela tiden.

Busar med morfars telefon

När tolvslaget närmade sig gick vi bort till min morbror och hans familj. Där sköt vi raketer och skålade i skumpa. Leia blev inte alls rädd för raketern som jag trodde hon tittade och tittade.


 Familjen, söta Leia, pappa Jeper och mamma Kajsa

Några dagar senare åkte jag Leia och Linnea till Sidsjöbacken för att åka pulka och grilla lite korv. Jag och Linnea tyckte det var jättemysigt och en mycket bra idé. Leia undrade nog mest bara över vad vi pyssade med. Tror att hon kommer att tycka att det är skoj när hon blir lite större... hoppas jag :)

Leia är inte så imponerad över att åka pulka Mamma tycker att det är skoj med pulka Myser med bästa Linnea myser ännu mera med Linnea

Mysknopparna!!! En härlig dag hade vi, Tack bästa Linnea!!!

Puss å kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0