Helgen

Fredagens middag slutade hängandes över toa... Vet inte om det var maten som var dålig eller om jag fick en släng av magsjuka. Kul var det inte iallafall...

Det värsta var att jag och Jesper skulle på lördagsspa på södraberget och äta middag och sova kvar där. Leia skulle sova hos Malin och Tesen. Men allt blev inställt. Jag låg i sängen fram till 15 och sov och drack vatten. När jag äntligen tog mig upp ur sängen blev nya hållplatsen soffan. Jesper åkte iväg och köpte pizza, jag åt nästan en halv. Skönt att det blev på en helg när Jesper var hemma så att jag kunde ligga i sängen hela dan, vet inte om jag orkat ta hand om Leia och må som jag mådde.
Vi ska skynda oss och boka en ny helg och fixa barnvakt så vi kan få ha lite lyx tillsammans.

Idag när jag vaknade hade jag en fruktansvärd huvudvärk. Så jag tog två alvedon och drack lite kaffe och huvudvärken försvann. Sen har jag mått prima hela dan. Är så sugen på att få ordning hemma, började pyssla lite med blommor och sånt, men då vaknade Leia och det blev lunch istället.
Sen bar det iväg på babysim, Leia tycker verkligen om att bada!

     

Vi övade på att dyka, just nu övar vi med att hälla vatten över huvudet innan det är dags för dyk under vatten. Vi tränade på olika grepp också, barnen får lära sig att hänga vid kanten, vi fick också träna mer på att flyta med ring, Leia sparkade mycket bra idag. Vi fick lära oss ett nytt grepp för att få barnet att hänga på ryggen, Leia fick hjälpa Sara att visa hur vi skulle göra, alltså, hon är det sötaste barnet i världen!!!

Tycker verkligen om att bada med lilla tösen. Det kommer vi att göra ofta! Vi har anmält oss till nästa kurs, det ska bli kul!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Tesen

Guuud va söt hon är!!

Vi anmäler oss som barnvakt igen när det nu blir!! Varför skulle du bli sjuk just denna helgen??!!

Kramen

2010-02-14 @ 21:41:54
URL: http://tesen.bloggplatsen.se/
Postat av: Linnea

Men åhh hon är verkligen världens finaste barn! Min lillfis! Nu ble jag genast på bättre humör :)

2010-02-15 @ 20:07:55
URL: http://frulindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0