Feber...

Leialus har feber igen. Tänk hon har varit så frisk, lite snorig och bara lite feber, men nu har hon verkligen fått ordentlig hosta snoret rinner och hon har varit uppe i 39graders feber. Hon blir så stilla min lilla älskling. Hon som är som ett yrväder vill bara bli buren och sitta stilla i knät. Hon har svårt att komma till ro när hon ska sova och när hon väl somnat då hostar hon vaknar skriker och så får man börjaom igen. Inte lätt, önskar att jag kunde ta hennes hosta så att hon kunde få slippa den. Önskar också att jag kunde förklara för henne att det kommer att gå över och att hon kunde säga hur hon mår.
Men hon är vansinnigt söt, man ser på hela henne att hon inte är pigg, men det bara lyser om henne ändå och hon sitter och skrattar åt ett snöre på min tröja. Mitt hjärta bara smälter!
Nu sover hon igen, hoppas att natten blir lugnare än vad den var.

Puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0