Bus med kusin Märta

Idag bar det i väg till Alnön till moster Linda och kusin Märta.

 Leias kusin Märta.

Har märkt ett tydligt personlighetsdrag hos min lilla prinsessa, hon vill vara nära nära när vi kommer till en ny plats. Men efter en stund är det full fart framåt! Hon kröp efter Märta in på hennes rum och hade ingen fundering på vart jag var. Det tycker jag är så skönt när hon sticker iväg och grejsar.
Sen tog vi en lång promenad jag och Linda i det fantastiska vädret. Sen blev det fortsatt kusinbus. Vi drack lite kaffe och åt lite bullar och kakor. Leia vill verkligen ha allting som jag har, framförallt om det går att äta.

Vi var på Bite Line och åt middag idag. Krister, Therese, Per, Linda och deras lilla Arvid var med, (å knodden i Therese mage såklart) vi träffades 19, då brukar det vara sova dags för Leia. Men hon höll sig vaken och ganska nöjd faktiskt till 20.30. Jag är så mätt! Åt en burgare idag, orkade inte hela och blev nästan ännu mer mätt när jag gick hem.. konstigt konstigt.

Nu är det soffan som gäller med lite kaffe. Skönt avslut på en härlig dag!

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0