Sushi-lunch och idioter!

Idag var jag och Leia ner på stan, vi sprang på Emelie som har fullt upp med flytten till Stockholm. Det var roligt att träffa henne för tyvärr så kommer vi nog inte ses på ett tag. Men jag hoppas att vi kommer att ses när de kommer till stan.
Vid  12-tiden träffade vi Therese och Bill utanför Sushi stället på Sjögatan. Vi gich till Vängåvan där vi åt lunch och pratade. Jag blir så otroligt arg och illaberörd över hur illa en person kan göra en annan. Efter att ha sårat personen på ett av de värsta sätt jag kan tänka komma och tycka så jävla synd om sig själv och kräva saker av den andra personen. Tycker inte man har någon som helst rätt att kräva nånting efter att han gjort någonting så illa. Det jag vill säga är; Lars Persson (folkpartist i Sundsvall) ta ditt ansvar för din familj och var en vuxen människa!

När vi var på väg hem så ringde Tesen och frågade om vi var kvar på stan, så vi stannad till på City och tog en kaffe med henne. Hon hade lunch, tänk att nu jobbar hon och snart jobbar jag... vart tog tiden vägen??? Vi surrade på och pratade hemlis, det är lite roligt att ha en hemlighet :) Ska berätta vad det är för hemlighet på söndag för alla som bilr nyfikna.

Jag har också hunnit med att träna idag. Step och styrka blev det. Kommer att ha ont imorgon tror jag... Nu jäklar är det dags att ta tag i träningen och komma i form! Till veckan nu när jag börjar jobba igen ska jag börja köra morgonspinning igen. jag och Linnea var duktiga på det ett tag, och nu ska jag köra på igen. Får passa på nu när Jesper är hemma. Så ska jag försöka fortsätta med det så mycket som det går när Jesper börjar jobba igen.

Imorgon blir det promenad med Johanna och Kalle, det var så länge sen och jag längtar!!!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0