Malin 32år!

Igår hade vi kalas för Malin som fyller 32år på måndag. Jag och Linnea träffades på stan för att köpa present. Det blev ett fränt axelband till gitarren. Hon blev glad och hoppas att hon kommer att använda det flitigt.
Sen gick vi hit till oss sminkade oss och fixade håret och tog ett glas rosé.
Sen åkte vi ner till Malin och Tesen.

 premiär för ugnen, smaskig tacotårta!

 

  jag blev med på bild också :) tur man ser så glad ut ;)

  

Jesper och Leia åkte hem strax efter 20 så att Leia skulle få sova.

Jag stannade kvar och vi spelade lite spel och hade fantastiskt roligt. Det blir bara tok när vi träffas och det är helt underbart. Tack mina kära vänner för en fantastiskt rolig kväll.

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0