Lunch och middag med olika delar av släkten

Den här helgen var en sån typisk helg när allt händer. Hade bokat in en lördag med kära kamrater, men så fick jag veta att min farbror och min kusin Karin skulle komma till stan så då blev det ändrade planer. Vi blev bjudna på lunch hemma hos farmor och farfar, det var jag, Jesper, Leia, Linda Märta, Pelle, Karin och farmor och farfar. En mycket trevlig lunch och gott som alltid. Men det börjar märkas att farmor och farfar börjar bli gamla. Himla trist tycker jag...

   

Efter lunchen åkte vi iväg på ica för att handla lite till kvällens middag. Sen åkte vi och hämtade pappa och åkte ut till ön. Det börjar kännas att det är höst på gång nu, riktigt kyligt i luften.
När vi kom ut satt Magnus och Pelle i bastun och pappa hoppade in direkt. Jesper, jag och Leia var i sandlådan och tittade på kaninerna och gjorde annat skoj. Det är ju så härligt när man kan vara ute bara på gården.

   

  Malin, pappa, Karin, Jesper, Märta och Carl

  Carl  Pelle fixar kantarellsås

  Magnus vill gärna vara med på bild

 

En mycket trevlig kväll. Alltid skoj att träffas.

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0