Första veckan

Oj vad tiden går fort, tusen saker som ska göras. Åkte från jobbet i fredags och var helt övertygad om att jag har allt under kontroll. Det har jag fortfarande... fast jag har några saker jag måste hinna göra under måndag, vissa saker innan eleverna kommer och annat under dan. Men jag känner mig lugn inför kommande uppgift och det ska bli kul att träffa eleverna på måndag. Det är också bestämt att jag ska ha bilden med min förra klass, mycket roligt. Under veckan har min syster också fått jobb på samma ställe som mig. Hon är vikarie så vi får väl se hur länge hon blir kvar, men roligt är det.
Jag måste också säga att jag har fantastiska arbetskamrater och bara vet att det kommer att bli en toppen höst och vår såklart!

Pappa Jesper har varit ansvarig för att fota lite när de hittar på saker, här är lite blandat från veckan.

De började måndag med att gå bort till parken för att äta lunch och spela minigolf med min farmor,farfar, syster och hennes barn carl, Nils och Märta

   

 

Sen har de varit en sväng på stan och sedan runt huset här hemma

   

Sen har de varit upp och matat änderna och en tur till kulturmagasinet

  

  

Det är så roligt att komma hem och ha nya bilder  på vad de gjort under dagen. 

Nu blir Jesper hemma till 27 september och Leia börjar på förskola 6 september. Det känns spännande.

Tack och god natt


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0