En skön söndag på norra

Fick lite sovmorgon idag, Jesper klev upp och tog hand om tjejerna. Sen blev det en mysig frukost och sen en massa bus. Det är fantastiskt att se hur de leker med varandra, de försvann in på Leias rum och satt där och lekte. Märta följde med mig när jag fixade lite och sa, "När jag blir lite längre då kan Leia få följa med till Storlien och vara där med mig... Leia måste också bli lite längre först." Sötknoppen!!
Märta blev hämtad strax efter 12. Jag och Jesper har fixat lite här hemma och efter middan åkte vi upp till norra och lekte lite. 

    

   

Jesper hittade fina blommor efter vägen

   

  

 

En härlig dag!

Imorgon börjar allvaret, på riktigt!! Längtar!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0