Dagens händelser

I dag på förmiddan åkte Jesper iväg för att springa runt Sidsjön och jag och Leia tog en promenad till gungan och pysslade på lite och Leia knatade runt som vanligt, inte så intresserad av att vara vid lekplatsen så länge.

Vid tolv tiden rullade jag och Leia ner mot stan, jag bokade klippning på vägen ner så imorgon ska jag klippa mig. Hittade en badhatt till Leia som hon kan ha när vi åker till Thailand, köpte en klänning på polarn och pyret och en mössa på hm. Det är nästan omöjligt att gå på stan utan att det bir nånting till Leia. Tesen mötte upp och vi tog en fika på Innergården, Leia pluppen vaknade efter 30min, så det blev knapt nån sömn för henne. Mysigt som alltid att gå på stan med Tesen och fika :) Leia fick jättefina kläder av Malin och Tesen, det tackar vi för.

 fantastiskt snygga haremsbyxor

Vi gick med Tesen hem till henne för att gå in på en loppis som ligger precis där hon och Malin bor. Fanns hur mycket som helst där, men just inget som jag ville ha. Dessutom hade Leia börjat bli lite väl övertrött. Satte henne i vagnen och rullade hemåt och hon somnade nästan direkt i vagnen.

Efter middan åkte vi upp till Ronny för att hämta lite grejs som vi glömt i stugan. Leia sprang runt på gräsmattan och hon fick smaka på vinbär för första gången, lite sura var dom.

När vi åkte hem passerade vi Pirum parum uppe i Haga, 50% på allt, så vi stannade till. Kom därifrån med en pyjamas, en klänning och ett par shorts. Så himla fina saker har de och nästa vecka och veckan därpå kommer det leveranser med höstens kläder. Ska åka dit och se om de får in nånting spännande.

Senare på kvällen mötte vi malin och Tesen på minigolfbanan vid parken för att ta ett parti golf. Jag kom sist..... fantastiskt roligt hade vi. Vi fick springa efter Leia som tyckte att hon skulle ha alla bollar och ville springa på alla banor

    

  

  

När vi kom hem bytte jag om och joggade ett varv runt Sidsjön. Jag hann med ganska mycket den här dan :)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0