Nathaliegalan

Ikväll åkte jag, Leia, Tesen och Martina ut till Opalen i Njurunda för att gå på Nathaliegalan där bla Malin spelade med sitt band. En mycket trevlig kväll måste jag säga. Under kvällen delade Nathalies föräldrar ut stipendium till olika personer som det tycker har gjort någonting bra. jag står och pysslar med Leia när jag hör att de ska dela ut det sista, det går till Kvartersteatern och de vill att Kajsa ska komma och ta emot diplomet och pengarna. Jag tittar mig runt i lokalen, vem är det som ska kliva upp och hämta pengarna? Tittar på Tesen som sitter vid mig och frågar, de klan väl inte mena mig??  Tesen svarar att hon inte vet.. De ropar igen efter Kajsa, å det klickar inte.... Jag ser hur Malin vänder sig om och nickar mot mig, som att ja du ska kliva upp på scenen. Så jag tog med mig Leia ner och upp på scenen... jag hade verkligen ingen aning, kände mig som en fågelholk, de blörjade ställa frågor om hur många medlemar vi är och hur många barngrupper osv, kände mig helt tom, men svarade så gott jag kunde. När vi var klar och klev av scenen kom flera fotografer fram och ville ta bild på oss tillsammans alla som fått stipendium och Kjell och Jane. Ska bli spännande att se bilderna i tidningen imorgon, ser nog fortfarande ut som en fågelholk. Jag Martina och Tesen skrattade gott å det hela efteråt.

Nu ska jag pyssla med mitt pepparkakshus :)

ha de bäst!

Kommentarer
Postat av: Tesen

Lite lätt lurad kännde man sig.. Fast på ett bra sätt!! Haha.

Tänk att Malin inte har sagt nått!!

2009-12-05 @ 09:47:38
URL: http://tesen.bloggplatsen.se
Postat av: Jennie

Såå himla kul, fina bilder på dig och Leia också :)

2009-12-05 @ 10:11:01
URL: http://janiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0