Leias första jul!

Vi började med lillajul 20 december hemma hos farmor och farfar. Där det blev julmat och mys med släkten Engman. Det var syster och hennes familj med Leias kusiner Carl, Nils och Märta. Min pappa och hans sambo Carina och hennes dotter Malin. Min kusin Martin kom också. Väldigt trevligt.
Tomten kom också och hälsade på, Leia gjorde ingte en min, men det var roligt med paket, framför allt så var det roligt med allt papper och snören.

 

Sen blev det jul! Mycket mysigt. Leia fick börja öppna några paket. Det var inte så jätteintressant. Det är inte så lätt att veta att det är rolig saker i paketen. Sen bar det av till Leias framor där vi fira tillsammans med Farmor Kerstin, Ronny och deras hund Monty. Leias farbror Fredrik och kusinerna Carmen och Vega. Även farbror Andreas kom senare på kvällen. 

Vi åt god mat och de större barnen blev otåliga innan tomten kom. Sen blev det full fart när tomten kom. Leia visade inte en min när tomten kom, paketen var inte intressanta, men oj vad kul det var att krypa runt bland papper och snören och olika paket.

   

På Juldagen var vi till Leias farmor igen och åt gott och Leia testade sin nya pulka och kännde lite på snön.

  

En underbart härlig jul!!

Kram alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0